Η κυβέρνηση θα δαπανήσει εκ. ευρώ για ιδιόκτητο λογισμικό

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Mon Oct 29 03:19:18 EET 2012

On 28/10/2012 10:27 μμ, nk wrote:

> [...]
> Η επιλογή να ανατιθεται παντα σε πολυεθνικες ή υποκαταστήματά τους με
> την πρόφαση -μεταξυ άλλων- της οικονομίας κλίμακας, δεν ειναι παραδοχή
> ανικανότητας της εγχωριας παραγωγικης μηχανης, ειναι _επιλογή_ απαξίωσης
> της εγχωριας παραγωγικης μηχανης (το αυτο ισχυει και για τα
> φοροεισπρακτικά στα οποία αναφερθηκε ο Pantelis K), επιλογή εξάρτησης
> επίσης, επιλογη διαρκους διαρροης συναλλαγματος, και επιλογη
> συγκεκριμενης κατευθυνσης αναδιανομής οικονομικου προϊόντος.
> Η μιζα που προκυπτει απο τις επιλογες αυτές ειναι δευτερευουσας σημασίας.

Μα κι εγώ συμφωνώ με όλα αυτά. Δεν νομίζω ότι υπονόησα κάπου ότι τα
πράγματα γίνονταν σωστά τα προηγούμενα χρόνια ή ότι γίνονται σωστά σήμερα.

> Η ανησυχια ειναι μεγαλη και γινεται εντονοτερη οταν, ακομη και σημερα,
> σαν να μην καταλαβαμε τιποτε, εφησυχαζουμε κρυβομενοι πισω απο την
> προφαση των "διαφανων" διαδικασιων και των "ανοιχτών διαγωνισμών"

Αυτό για τον εφησυχασμό επαναλαμβάνω ότι είναι ένα αυθαίρετο συμπέρασμα
που βγάλατε με τον Παντελή. Κάνω quote τι έγραψα:

    Οι διαδικασίες που εφαρμόζονται ΘΑ πρέπει να είναι
    δημοκρατικές και διαφανείς και οι αποφάσεις ΘΑ πρέπει
    να οδηγούν σε λύσεις των προβλημάτων.

Αν υπάρχουν οι παραπάνω προϋποθέσεις, το ΕΛΛΑΚ, αν όντως αξίζει, θα
επικρατήσει. Σ'αυτό αναφέρεται ο "εφησυχασμός".

:)

Φιλικά,
Γιώργος