Η κυβέρνηση θα δαπανήσει εκ. ευρώ για ιδιόκτητο λογισμικό

nk eos at eos.gr
Sun Oct 28 22:58:01 EET 2012

On 28/10/12 20:36, Haris Alatas wrote:

> Θεωρώ πως είσαι λάθος εδώ διότι η αξία ενός προγράμματος - προιόντος
> είναι άρικτα συνδεδεμένη με τις εργατοώρες που δαπανήθηκαν για την
> ανάπτυξη του.

η τιμη ενος προϊόντος ειναι συχνα συνδεδεμενη με την αξία του ή/και με
το κόστος του.
η τιμή ενος εμπορεύματος όχι άμεσα.

> Δεν μιλάμε για πατέντες ούτε για κανένα τραγούδι της Βανδή..

η συζητηση για την πατεντα και το πνευματικο δικαιωμα εχει μαλλον
εξαντληθει, και εχει γινει φανερο πως δεν αφορα στο δικαιωμα του
δημιουργου πνευματικου εργου, οσο κι αν γινεται προσπαθεια να
κατευθυνθει εκει η αντιληψη μας. Αφορα στη διεκδικηση δικαιωματος
αποκλειστικης εμπορικης εκμεταλευσης τεχνολογιων και τεχνογνωσιων απο
οσους μπορουν να χρηματοδοτουν μεγαλα νομικα τμηματα, στηριζεται στην
παραδοχη πως αφου χρηματοδοτησα εναν δημιουργο να περιγραψει μια
τεχνολογια, τεχνογνωσία ή υλοποίηση τοτε εχω αποκλειστικο δικαιωμα
εκμεταλευσης της σαν να μην υπηρχε πριν την περιγραφη ή υλοποιηση
προηγουμενη επιστημονικη, τεχνική ή καλλιτεχνικη γνωση και να προηλθε
απο επιφοιτηση το συγκεκριμενο προϊόν. Αφορά δε κυριως σε τεχνολογιες
στον κλαδο των τροφιμων και των φαρμακων και όχι βεβαια στα τραγουδακια
της όποιας Βανδή. Η acta στην ατζεντα των υπουργων Γεωργιας και Τροφιμων
ανήκει. Οι Βανδες!! εδω χρησιμοποιουνται για να καταλαβουμε όσο γινεται
λιγοτερα και να υποθεσουμε πως δεν μας αφορά.

ευχαριστω