Re: ανάκτηση σκληρού δίσκου

Christos Bacharakis cmpahar at gmail.com
Tue Oct 23 14:01:21 EEST 2012

Είναι με εξωτερική τροφοδοσία.
Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο ότι το case είναι ενός maxtor αλλά δεν κατάφερα
κάτι.
Τώρα ψάχνω να βρω ένα generic case να δοκιμάσω.
Με το maxtor case το πρόβλημα μου είναι ότι αναγνωρίζει το case αλλά όχι το
σκληρό. Δοκίμασα να κάνω και mount στα τυφλά αλλά τίποτα..

~C
Στις 23 Οκτ 2012 1:48 ΜΜ, ο χρήστης "Antonis Konstantinos Tzorvas" <
antonis at tzorvas.com> έγραψε: