ilektroniki bibliothiki

Giorgos Keramidas gkeramidas at gmail.com
Mon Oct 15 18:07:15 EEST 2012

On 2012-10-15 13:28, basilis tsapas <tsapi at tsapas.gr> wrote:
> Καλημέρα!
> Θέλω στη δουλειά να κάνω κάτι σαν ηλεκτρονική βιβλιοθήκη - δηλαδή να
> μπορούν να παίρνουν ηλεκτρονικά οι συνάδελφοί μου διάφορα βιβλία και
> έγγραφα. Τα βιβλία και τα έγγραφα βρίσκονται στον server της δουλειάς
> και οι υπολογιστές των συναδέλφων είναι δικτυωμένοι με τον server.
>
> Θα μπορούσα φυσικά να το κάνω αυτό με έναν apache (login ο καθένας
> ξεχωριστό, directories που ουσιαστικά θα υποδηλώνουν την κατηγορία των
> βιβλίων - εγγράφων, το όνομα του αρχείου να υποδηλώνει το όνομα του
> βιβλίου - εγγράφου, και όποιος θέλει κάτι το κάνει download).

> [...]

Αν δε σε νοιάζουν 'fancy' λεπτομέρειες και περίπλοκα συστήματα tagging,
searching, κοκ. μπορείς και με ένα απλό FTP server να κάνεις μια χαρά τη
δουλειά σου.  Στο μεταξύ, όσο οι άλλοι θα έχουν ήδη αρχίσει να διαβάζουν
τα βιβλία, ψάξε για 'content management system'.  Υπάρχουν κάμποσα που
είναι πολύ εύκολα πλέον στο στήσιμο και στη χρήση: Joomla, Drupal, ακόμα
και CMS βασισμένα στο Django: https://www.django-cms.org/.