ilektroniki bibliothiki

Tassos Bassoukos abas at isag.meng.auth.gr
Mon Oct 15 14:58:59 EEST 2012

On 10/15/2012 02:49 PM, basilis tsapas wrote:
> On 10/15/2012 01:28 PM, basilis tsapas wrote:
>
> Καταρχήν, ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
>
> Κατά βάση, έλπιζα ότι κάποιος θα είχε κάνει κάτι αντίστοιχο και θα
> είχε να μου προτείνει το προϊόν της εμπειρίας του (μασημένη τροφή,
> καταπώς λέμε.. :-) )
>
> Αυτή η ηλεκτρονική βιβλιοθήκη που θέλω να κάνω δεν είναι κατιτίς το
> τεράστιο (δεν μιλάμε ούτε για χιλιάδες βιβλία ούτε για χιλιάδες
> χρήστες) - και η γκουγκλοαναζήτηση είναι πολύ μπερδεμένη, καθότι πολλά
> από τα αποτελέσματα αναφέρονται σε διαχείρηση φυσικής βιβλιοθήκης (με
> [...]
Δεδομένου ότι δεν πρόκειται για φυσικά βιβλία, δεν θέλεις τον όρο
'βιβλιοθήκη/library' καθώς αυτό φέρνει στο μυαλό κάτι σε
αποκλειστικότητα βιβλίου ή check-out/check-in. Περισσότερο σου ταιριάζει
το 'Document Management System', ή κάτι σε 'Knowledge Management'.

Εγώ έχω χρησιμοποιήσει το OWL, είναι εύκολο στο στήσιμο και στη χρήση,
λίγο πιο μπερδεμένο στη διαχείρηση.

Τάσος Μπασούκος