ilektroniki bibliothiki

basilis tsapas tsapi at tsapas.gr
Mon Oct 15 13:28:59 EEST 2012

Καλημέρα!

Θέλω στη δουλειά να κάνω κάτι σαν ηλεκτρονική βιβλιοθήκη - δηλαδή να
μπορούν να παίρνουν ηλεκτρονικά οι συνάδελφοί μου διάφορα βιβλία και
έγγραφα. Τα βιβλία και τα έγγραφα βρίσκονται στον server της δουλειάς
και οι υπολογιστές των συναδέλφων είναι δικτυωμένοι με τον server.

Θα μπορούσα φυσικά να το κάνω αυτό με έναν apache (login ο καθένας
ξεχωριστό, directories που ουσιαστικά θα υποδηλώνουν την κατηγορία των
βιβλίων - εγγράφων, το όνομα του αρχείου να υποδηλώνει το όνομα του
βιβλίου - εγγράφου, και όποιος θέλει κάτι το κάνει download).

Ψάχνω όμως και για κάποια άλλη εναλλακτική, κάτι πιο κομψό, όπου θα
μπορούσα να έχω περιγραφές, κάποιο backend πιθανώς κτλ.

Έχετε να μου προτείνετε κάτι? Όπως αντιλαμβάνεστε, είμαι εντελώς άσχετος
με το συγκεκριμένο αντικείμενο.. :-)

tsapi