Self-hosted email vs cloud service ( πχ Google Apps)

Tassos Bassoukos abas at isag.meng.auth.gr
Thu Oct 11 11:03:36 EEST 2012

On 10/11/2012 12:49 AM, George Notaras wrote:
> Το "μεγάλη μείωση στην ταχύτητα" είναι ίσως το τελευταίο πράγμα που
> περίμενα να ακούσω. Αλλά ούτως ή άλλως σκεφτόμουν να χρησιμοποιήσω το
> web interface και να καταργήσω το TB, με την προϋπόθεση ότι θα μπορέσω
> να κάνω upload τα υπάρχοντα email.

Η μείωση στην ταχύτητα (private server -> gapps) είναι πραγματική όταν
κάνεις επεξεργασία mails μέσω IMAP, και σε μικρότερο βαθμό μέσω web
interface (τουλάχιστον αυτή είναι η εμπειρία μου).

Για μια ομάδα 5 ατόμων με ~12 GB μεταξύ μας, έγραψα 200 γραμμές perl που
έκανε τη μεταφορά αυτόματα (imap->imap) κρατώντας τους φακέλλους. Μας
πήρε περίπου μια μέρα για να ολοκληρώσουμε τη μεταφορά.

Γενικά είμαστε ικανοποιημένοι· αν και για εμάς το gapps είναι πιο αργό
από το gmail, δεν είναι αρκετά αισθητό για να είναι πρόβλημα. Η πρόσβαση
από IMAP δεν μας προκαλεί προβλήματα.

Τάσος Μπασούκος