Self-hosted email vs cloud service (πχ Google Apps)

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Mon Oct 8 13:55:57 EEST 2012

On 2012-10-06 10:53, George Notaras wrote:
> Πόσοι από εδώ μέσα χρησιμοποιούν Google Apps για τα email τους; Θεωρείτε
> ότι τίθεται θέμα privacy;

Αυτή τη στιγμή η Google ξέρει πότε θα ταξιδέψω στην Αθήνα, επειδή ένας
γνωστός μου το έχει βάλει στο Google Calendar του. Επίσης ξέρει,
εννοείται, τα τηλέφωνά μου, αφού αρκετοί γνωστοί μου χρησιμοποιούν το
Google Address Book (η Google πρέπει να έχει τον πληρέστερο παγκόσμιο
τηλεφωνικό κατάλογο). Είναι αρκετά ενοχλητικό να δίνω μια πληροφορία,
όπως ένα ταξίδι που θα κάνω, μόνο σε κοντινούς μου φίλους, και να το
μαθαίνει μια πολυεθνική (που αν δεν συνεργάζεται με τη CIA σίγουρα
γλυκοκοιτιέται). Οπότε φυσικά και τίθεται θέμα privacy. Όσο περισσότερη
πληροφορία δίνουμε στο Google, τόσο χειρότερα.

Τώρα το αν θα προσφέρει κάποιος στον πελάτη του Google Mail, εξαρτάται
πόσο φθηνότερα θα του έρθει και πόσο ανάγκη έχει το να γίνει
ανταγωνιστικότερος. Θα μπορούσε να εξηγήσει το πρόβλημα στον πελάτη του
και να τον βοηθήσει να αποφασίσει.

Βλ. και http://itia.ntua.gr/blog/2011/12/08/google/