Self-hosted email vs cloud service (πχ Google Apps)

G. Miliotis corfiot at elementality.org
Sat Oct 6 12:21:37 EEST 2012

On 6/10/2012 11:51 πμ, Harris Kosmidhs wrote:
> Όχι μόνο. Υπάρχει και το θέμα του migration. Πχ σε VPS που είχα με 50+
> ενεργά mail accounts κ ήθελα να το μεταφέρω σε άλλο VPS (πιο
> οικονομικό), ήταν λίγο  μανίκι η μεταφορά.

Ε και η μεταφορά από το ένα «cloud» στο άλλο, έχει μανίκι.....
Γενικά αν σκεφτείς το κάθε «cloud» ως ένα .... κατανεμημένο server...
στα ίδια έρχεσαι. Τώρα που έχουμε και το «private cloud», άντε βγάλε άκρη.

Πολλοί μου λένε «να το βάλουμε στο cloud». Κι η επόμενη ερώτηση που τους
πιάνει απροετοίμαστους είναι «Μ ναι. ποιο απ'όλα;».
Χεχεχε

---ΓΜ