2ο NIC για σύνδεση μέσω crossover

Petros Mikos petros.mikos at gmail.com
Sun Nov 25 13:45:27 EET 2012

On 25/11/2012 09:53, Spiros Bolis wrote:
> On 23/11/2012 1:46 πμ, Petros Mikos wrote:
> Δε χρειάζεται κάτι ιδιαίτερο σε αυτή τη φάση για το "όλα να γίνονται από
> eth0 εκτός από αυτά που θα γίνονται από eth2". Αν βγαίνουν και τα δύο
> μηχανήματα στο internet από κάπου αλλού, απλώς αφαιρείς τις γραμμές που
> σου είπε ο Νίκος (gateway, nameserver) και ζητάς τα αρχεία του linux
> γράφοντας 10.0.0.1 στο windows. Το καθένα θα βγαίνει προς τα έξω με το
> δικό του τρόπο, απλώς θα έχουν *και* έναν "ιδιωτικό" τρόπο να μιλάνε
> μεταξύ τους. Επίσης, δεν έχει (πολύ) μεγάλη σημασία
> [...]
Ευτυχώς δε θέλω να βγαίνει ο ένας μέσω του άλλου έξω, ο καθένας έχει τη
δική του σύνδεση :)
Μια επιπλέον ερώτηση. To linux τρέχει ήδη samba που δουλεύει στο δικό
του lan. Για να φαίνεται και μέσω του crossover στο windows, αρκεί να
προσθέσω στο smb.conf και την eth2 στo interfaces, σωστά;
Ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια