[ANN] Announcing public alpha version of django-powerdns-manager

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Fri Nov 9 19:53:47 EET 2012

On 4/11/2012 5:37 πμ, George Notaras wrote:

> Όσο γι' αυτό, μπορεί να χρησιμοποιηθεί μια απλή dedicated database, πχ
> μια SQLite (ίσως σε συνδυασμό με υψηλό caching time στην internal cache
> του PowerDNS). Ένας από τους βασικούς λόγους που προτίμησα το PowerDNS
> και το Django είναι ότι υποστηρίζουν διάφορα db backends, οπότε υπάρχει
> ευελιξία τουλάχιστον σε αυτόν τον τομέα.

Δεν έχω σκοπό να συνεχίσω να στέλνω στη λίστα updates σχετικά με αυτό το
project, αλλά μιας και θίχτηκε το θέμα με την ασφάλεια ή/και το
performance του database, ενημερώνω ότι πλέον προστέθηκε η δυνατότητα
για χρήση dedicated βάσης, η οποία περιέχει μόνο τα tables που
χρησιμοποιούνται από το PowerDNS. Η ρύθμιση είναι πανεύκολη με την
προσθήκη ενός επιπλέον db connection (για το dedicated database) και
χρήση του database router του app.

Οδηγίες για quick start:

  http://packages.python.org/django-powerdns-manager/quickstart.html

ΥΓ: Χρειάζεται feedback. Αν βρίσκετε το project χρήσιμο, spread the word.
--
Γιώργος