Internet server 101 for dummies

Αθανάσιος Οικονόμου athoik at gmail.com
Wed Nov 7 13:19:12 EET 2012

Στις 5 Νοεμβρίου 2012 7:13 μ.μ., ο χρήστης Emmanouil Karavidas <
karavidas at gmail.com> έγραψε:

> Χαιρετώ την λίστα!
>
> Χρειάζομαι καθοδήγηση από το μηδέν για να στήσω έναν internet server,
> ο οποίος θα μοιράζει internet και θα "λογοκρίνει" - κόβει πληθώρα
> ιστοσελίδων και υπηρεσιών (π.χ. πορνό, chat, peer to peer, και λοιπά
> "αντιπαραγωγικά" sites).
>
> (ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ: Δεν μπαίνω στη διαδικασία να αιτιολογήσω τα κοψίματα,
> καθώς επιβάλλονται από εσωτερικούς κανονισμούς.)
>
> Η γενική ιδέα έχει ως εξής:
> - Μία σύνδεση aDSL 2Mbps
> - Απαίτηση για σύνδεση 10 τερματικών (κατά προτίμηση με Windows για να
> [...]

Καλησπέρα Μανώλη,

Θα πρότεινα να δοκιμάσεις το pfsense. http://www.pfsense.org/

Φυσικά για Web filtering θα παίξεις με Squid & Squidquard.

Λογικά θα κάνεις πολύ εύκολα αυτά που θέλεις, μέσα από ένα εύχρηστο UI.