Re: VMs πάνω σε atom 230 ???? ????

Theodoros Stamatopoulos cerberus at mindless.gr
Wed Nov 7 10:12:30 EET 2012

Καλημέρα,

χωρίς VTx νομίζω οι επιλογές σου είναι λίγες, το openvz είναι μεγαλό project και δεν χρειαζετε VT support, αλλα δεν ξέρω αν μπορείς να έχεις access
στα usb κτλ, οπότε θα χρειαστείς και λίγο διάβασμα, γενικά πάντως με το openvz θα έχεις και καλές επιδόσεις σύμφωνα με αυτά που διαβάζω, αλλα δεν το έχω
δοκιμάσει προσωπικά ποτέ το openvz.

ΗΤΗ

Θοδωρής