VMs πάνω σε atom 230 ???? ????

linuxlists at freemail.gr linuxlists at freemail.gr
Tue Nov 6 18:35:49 EET 2012

Καλησπέρα,

Πρέπει να αντικαταστήσω μερικά παλιά Pentium με VMs. Η δουλειά τους
είναι να διαβάζουν και να γράφουν στοιχεία μέσω RS232 και LPT με κάποια
ψιλο-επεξεργασία στο ενδιάμεσο.

Οι εφαρμογές που τρέχουν (σε DOS) είναι γραμμένες σε borland pascal. Tις
έχω δοκιμάσει σε freepascal και linuxoκουτο άρα (φαινομενικά) δεν έχω
θέμα συμβατότητας.

Υπολογίζω να χρησιμοποιήσω USB <> (RS232 | LPT) για το I/O.

Το πρόβλημα είναι πως έχω διαθέσιμα μόνο τρία Atom 230 και... θέλω δε
θέλω... θα χρησιμοποιήσω αυτά.

Τι πιστεύετε πως θα τρέξει καλύτερα με δεδομένη την απουσία
virtualization яшг CPU?? (πχ KVM δεν τρέχει καθόλου...)

Φιλικά,