[ANN] Announcing public alpha version of django-powerdns-manager

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Sat Nov 3 17:40:33 EET 2012

2012/11/3 George Notaras <gnot at g-loaded.eu>:
> Ή να έχεις κάποιο management script με SUID;

management scripts + ένας μικρός daemon που παρακολουθεί τη βάση
και κάνει kick το ανάλογο script αν έχει αλλάξει κάτι. O daemon αυτός
είναι γραμμένος σε C, πολύ μικρός με μόνο dependency τη libc και
τρέχει ως root οπότε δε χρειάζεται να έχω suid scripts.

Κάποια στιγμή θα ήθελα να λύσω το πρόβλημα γενικότερα, να γράψω
δηλ. κάτι σαν το PolicyKit για headless συστήματα αλλά δεν έχω βρει
το χρόνο ακόμα, ούτε κάποιον να ενδιαφέρεται να βοηθήσει.

Ο τρόπος αυτός δεν έχει άμεση απόκριση (μπορεί να πάρει 5-10
λεπτά μέχρι να γίνει μια αλλαγή) αλλά δεδομένου ότι οι αλλαγές είναι
αρκετά σπάνιες στο δικό μου use-case προτίμησα τα άλλα πλεονεκτήματα
όπως το ότι αν κάτι συμβεί στη βάση δε θα πέσει το DNS κλπ.

> Ρωτάω για να μάθω αν μου έχει ξεφύγει κάποιος τρόπος, επειδή τα είχα
> δοκιμάσει όλα αυτά στο μακρινό παρελθόν με τον BIND. Εκτός κι αν εννοείς
> κάτι άλλο.

Χαιρετισμούς,
Παντελής