[ANN] Announcing public alpha version of django-powerdns-manager

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Sat Nov 3 16:11:18 EET 2012

2012/11/3 George Notaras <gnot at g-loaded.eu>:
> Χρησιμοποιείς zone files (bind backend) ή database; Εγώ ακόμη είμαι στη
> φάση του testing σε virtual machine. ;)

Zone files. Παλιότερα είχα δοκιμάσει με database (δεδομένου ότι και
τα zone files από database γίνονται generate όπως και να 'χει) αλλά δεν
ένιωθα τόση αυτοπεποίθηση (θεώρησα ότι τα text files θα έχουν μεγαλύτερη
σταθερότητα) ή δεν υποστηριζόταν όλα τα features που ήθελα (TXT entries
για SPF πχ) με βολικό τρόπο (μιλάμε για 7-8 χρόνια πριν). Οπότε αποφάσισα
zone files και μέχρι στιγμής δεν έχει παρουσιαστεί ουσιαστικός λόγος
να τα αλλάξω.

> Έβγαλα μερικές στα γρήγορα. Ελπίζω να κάνουν.
>
> Admin sections:
>
>   http://bitly.com/TrL1Yx
>
> Zone edit form:
>
>   http://bitly.com/U039Jz

Ωραία :)

Πιστεύω θα βοηθήσουν γενικά, στο κάτω-κάτω από τη στιγμή
που η κύρια προσφορά είναι ότι είναι GUI για διαχείριση, το
λογικό είναι ότι όλοι θα θέλουν να δουν screenshots πριν το
δοκιμάσουν :)

Χαιρετισμούς,
Παντελής