Re: Η κυβέρνηση θα δαπανήσει εκ. ευρώ για ιδιόκτητο λογισμικό

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Fri Nov 2 22:01:22 EET 2012

2012/11/2 nk <eos at eos.gr>:

> καθε γενια οφειλει να το προσπαθησει αυτο τουλαχιστον μια φορα, επαφιεται
> στην ιδια να το προσπαθησει ευστοχα.
>
> στις σημερινες συνθηκες παντως (το παρον εδω ως εννοια εκτινεται αρκετα
> βαθια στο παρελθον) η απαντηση εχει δοθει αρμοδίως: δεν υπαρχει χρονος.
> Πού να καθομαστε τωρα να βρουμε τι θελουμε χωρις λογο να χανουμε την ωρα
> μας, εξ αλλου απο που σας καρφωθηκε η ιδέα οτι θελουμε κατι; εχουμε αυτα τα
> φραγκακια να δωσουμε στα παιδια, γραφουμε σ ενα καταλογακι τα λεφτακια και
> τελειωσε. Ξερουμε να το κανουμε νομιμοφανώς και εχουμε φροντισει πολυ καιρο
> [...]

Το thread είναι πάρα πολύ επίκαιρο και ενδιαφέρον.

Και όλοι όσοι ασχολούμαστε επαγγελματικά (ως Computerάδες ή
Πληροφορικάριοι, κλπ) στην Ελλάδα (είτε δημόσιο, είτε ιδιωτικό, είτε
open, είτε closed source), σίγουρα έχουμε πολλά να προσθέσουμε στο
ζήτημα από τεχνικής φύσεως (και ήδη φαίνεται πόσο πολυδιάστατο είναι
και πόσο brainstrorming σηκώνει).

Από πολιτικής άποψης, δεν είναι καθόλου πολυδιάστατο. Μόνο ένα
ξεκάθαρο συμπέρασμα βλέπω και μπορώ να βγάλω εγώ: όσο ανεχόμαστε ή
ψηφίζουμε (όλοι μαζί ως κοινωνία συνολικά) ανθρώπους που είτε δεν τους
ενδιαφέρει η ουσία, αλλά μόνο αυτή η "νομιμοφάνεια" που ανέφερες, είτε
από την άλλη πλευρά θεωρούν ηθικό να δικαιούνται ένα "μικρό δωράκι"
από μια οποιαδήποτε προμήθεια επειδή έτσι "για τον κόπο μας", τότε
καληνύχτα μας.

Και το πρόβλημα είναι κυρίως (αν όχι απλοκλειστικά) πολιτικό, αν ήταν
μόνο τεχνικό τότε οι μεγαλοπρομηθευτές απλώς θα εμπορεύονταν Open
Source Software και όλα τα υπόλοιπα αμαρτήματα θα ήταν όπως και τώρα.
Από εκεί και πέρα, άποψή μου, όση φαιά ουσία και να χαλάσουμε, το θέμα
είναι τελειωμένο .... δυστυχώς. Όλα τα άλλα είναι άλλα λόγια να
αγαπιόμαστε.