Η κυβέρνηση θα δαπανήσει εκ. ευρώ για ιδιόκτητο λογισμικό

nk eos at eos.gr
Fri Nov 2 19:35:54 EET 2012

On 02/11/12 17:46, Vasillis Kioustelidis wrote:
> [...]
> κρίμα να δαπανηθούν εκατομύρια στης υποδομές πληροφορικής στην ελλάδας
> χωρίς να μπορέσει η ευρύτερη κοινώτητα του ΕΛ/ΛΑΚ να αναδείξει
> ορισμένους εκπροσόπους της στους διαγωνισμούς. Στην συνείδηση τον
> περισοτέρων Ελλήνων (πολιτικών και μή) το ελεύθερο λογισμικό κάτι με το
> οποίο ασχολούνται χομπίστες, ερασιτέχνες πληροφορικάριοι και ακτιβιστές
> ενώ θα μπορούσε κάλιστα να ύφίσταται ως αξιόλογη εναλακτική λύση. Βλέπω
> ότι απο την μεριά σας υπάρχουν αρκετές πρωτάσεις και ιδέες σχετικά. Τι
> θα λέγατε να κάναμε μια επίσημη συναντηση και να οργανώσουμε σχετικές

βρε παιδια αστειευεστε; κανετε πως δεν καταλαβαινετε; οι επιλογες ειναι
δεδομενες, ειχε ξανασυζητηθει τοτε και με τη συμβαση Αλογοσκουφη, ακομη
κι αν καταφερει καποιος να βρει ακρη στους δαιδαλους και καταφερει να
παρει ενα εργο, θα βρεθει τροπος να δοθει τελικα σ αυτους που "οφειλεται"
  http://www.protothema.gr/economy/article/?aid=232197
για παραδειγμα (τυχαιο και προσφατο)