Η κυβέρνηση θα δαπανήσει εκ. ευρώ για ιδιόκτητο λογισμικό

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Fri Nov 2 12:51:05 EET 2012

On 2/11/2012 7:42 πμ, George Notaras wrote:

> Απλά δεν έχει
> διαμορφωθεί ακόμα το σύστημα, καθώς οι υπάρχουσες εταιρίες που
> κατασκευάζουν λύσεις ΕΛΛΑΚ είναι αμελητέες ποσότητες μπροστά στις
> εταιρίες που πωλούν έτοιμες και δοκιμασμένες λύσεις.

Να ξεκαθαρίσω ότι *πάντα* αναφέρομαι στη θέση που κατέχουν στην αγορά
*κατασκευάστριες* εταιρίες κλειστού/ανοιχτού λογισμικού. Δεν αναφέρομαι
σε resellers ή σε εταιρίες παροχής support ή υπηρεσιών παραμετροποίησης
κτλ. Άλλη η κατασκευάστρια του SAP ERP και άλλη του OpenERP. Το software
ενδεχομένως να είναι καλό και στις δύο περιπτώσεις, αλλά τα μεγέθη των
εταιριών έχουν μεγάλη διαφορά.

Όταν η εταιρία που κατασκευάζει το OpenERP αποκτήσει μεγάλο μερίδιο στην
αγορά, τότε **ανετότατα** θα πέσουν και οι μίζες και θα γίνουν και οι
υπερτιμολογήσεις των παρεχόμενων υπηρεσιών κτλ. Ας μην εξιδανικεύουμε.
Για software μιλάμε και όχι για Ευαγγέλιο.

ΥΓ1: Επίσης, επειδή άρχισα και λαμβάνω παπαροσχόλια στο email μου για
τον αριθμό τον μηνυμάτων που έχω στείλει στο συγκεκριμένο thread, να πω
ότι η συζήτηση είναι δημόσια, η λίστα είναι δημόσια και ο καθένας έχει
το δικαίωμα να απαντήσει όταν του απευθύνουν τον λόγο. Για όποιον έχει
ενοχληθεί, λυπάμαι πολύ, αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι. Συμβαίνουν αυτά σε
συζητήσεις σε δημόσιες λίστες ταχυδρομείου.

ΥΓ2: Ο Πραγματικός Λόγος που στέλνω αυτό το μήνυμα είναι το ΥΓ1 και όχι
το ότι ήθελα να εξηγήσω καλύτερα το προηγούμενο μήνυμά μου.