apache και late IPv6

Γιώργος Πάλλας gpall at ccf.auth.gr
Mon May 28 15:42:49 EEST 2012

Καλησπέρα στη λίστα!

Έχω ένα θέμα με τον apache μου σε ένα debian squeeze. Όταν σηκώνεται το
μηχάνημα, κάνει μερικά δευτερόλεπτα να πάρει από τον router IPv6 με
αποτέλεσμα να προλαβαίνει να σηκωθεί ο apache (στον οποίο ρητά έχω πει
να ακούει και σε IPv6) και μη βρίσκοντας ipv6, να μην ακούει σε ipv6:

myhost:~# netstat -pan | grep apach
tcp        0      0 0.0.0.0:80              0.0.0.0:*
LISTEN      1541/apache2
tcp        0      0 0.0.0.0:443             0.0.0.0:*
LISTEN      1541/apache2
myhost:~#

Αν τον κάνω ένα απλό restart, αρχίζει να ακούει και σε ipv6...

myhost:~# /etc/init.d/apache2 restart
Restarting web server: apache2 ... waiting .
myhost:~# netstat -pan | grep apach
tcp6       0      0 :::80                   :::*
LISTEN      2377/apache2
tcp6       0      0 :::443                  :::*
LISTEN      2377/apache2
myhost:~#

Για να σιγουρευτώ ότι αυτό με την καθυστέρηση του ipv6 είναι που
συμβαίνει, έβαλα δοκιμαστικά ένα sleep 10 πάνω-πάνω στο
/etc/init.d/apache2 και όντως ξεκίνησε ακούγοντας κανονικά στο ipv6.

Καμιά ιδέα πως να το λύσω Σωστά;