C++ include

Theodore Lytras thlytras at gmail.com
Thu May 17 03:59:41 EEST 2012

Καλησπέρα στη λίστα!

Έχω το εξής ερώτημα σχετικά με τη C++:

Έχω μια σειρά ομοειδών κλάσεων (Αn, όπου n={1,2,3,4...}) οι οποίες κάνουν
derive από μια abstract base class (Α) και οι οποίες χρησιμοποιούνται (όλες
μαζί) στο implementation δύο άλλων κλάσεων Υ και Ζ.

Τόσο στο Υ.cpp όσο και στο Ζ.cpp περιλαμβάνω πολλαπλά include:
#include "A1.h"
#include "A2.h"
#include "A3.h"
...κλπ.

Όμως δε θέλω να κάνω σε δύο μεριές include όλο αυτό το πακέτο κλάσεων (που
μπορεί να φτάσει κάποια στιγμή τις 100 derived classes) για λόγους αισθητικής
και πρακτικότητας. Έτσι σκέφτηκα να βάλω όλα αυτά τα includes σε ένα header
file (π.χ. Aclasses.h) και να κάνω μόνο αυτό include στο Y.cpp και στο Z.cpp.

Δυστυχώς διαπίστωσα οτι δε μου δουλεύει, και ο compiler παραπονιέται για
undefined class A1 κλπ.

Και το ερώτημα είναι γιατί. Am I missing something? Δε θα έπρεπε να δουλεύει?
Πάει πουθενά κανενός το μυαλό του?

Ευχαριστώ προκαταβολικά,

Θοδωρής

--