ypetha oloi kretinoi

Stathis Kamperis ekamperi at gmail.com
Sat May 5 12:50:56 EEST 2012

Αγαπητέ Γιώργο,

προτού συμφωνήσεις ότι διαφωνούμε, και κλείσει το thread, πες μας
τελικά ποιο/α από τα εξής είναι αλήθεια:

1. Μπορείς να λες ό,τι θέλεις αλλά λέγε το από μέσα σου.
2. Είσαι συκοφάντης.
3. Είσαι αξιόποινος.
4. Κι εγώ στη θέση του (εννοείται: developer), θα σ' είχα γραμμένο.
5. (Κάπως) παράλογος.
6. Εκνευριστικός.
7. Έχεις περίοδο ή είσαι στην έναρξη της εμμηνόπαυσης.
8. Είσαι κρετίνος ή τον παριστάνεις.
9. Δεν καταλαβαίνεις ή κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις.

Α, επίσης ανέβασα ένα git repo[1] για την περίπτωση που μου διέφυγε
κάποιος χαρακτηρισμός, ώστε να μου στείλεις patches, εσύ ή κάποιος
άλλος.

Φιλικά,
Στάθης.

[1] https://github.com/Beket/gnot/blob/master/words  <-- είναι free/open source