Re: Προβληματάκι routing σε σύστημα με δύο ip addresses

Potamianos Gregory greg.potamianos at gmail.com
Fri May 4 10:32:17 EEST 2012

2012/5/4 nk <eos at eos.gr>:
> αλλα πιθανοτατα θα εχεις το αντιστοιχο προβλημα στην src στα πακετα προς το
> τοπικο δικτυο, αυτο ισχυροποιει τη λυση sub-iface (eth1:1). δοκιμασε.

IIRC το ip add είναι ακριβώς το ίδιο με τη δημιουργία alias απλά του
λείπει το label που είναι υποχρεωτικο μόνο για backwards compatibility
 (μπορείς να έχει το ίδιο αποτέλεσμα με "ip a add xxx.xxx.xxx.xxx/bla
dev eth0 label eth0:1") οπότε δεν νομίζω απλά ενα subinterface να
κάνει διαφορά. Μπορεί να κάνω και λάθος.