eimetha oloi kretinoi

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Fri May 4 08:56:34 EEST 2012

2012/5/4 George Notaras <gnot at g-loaded.eu>:
> Έκτακτο το αστειάκι, αλλά εκείνο που θα έπρεπε να σε προβληματίσει
> περισσότερο είναι η επιλεκτική αγανάκτηση που παρουσιάζετε μερικοί εδώ
> μέσα, όπως και η αδικαιολόγητη επιθετική συμπεριφορά ορισμένων άλλων.

Το γεγονός είναι ότι ένα topic του στυλ "κάτι πάει στραβά με το ΕΛΛΑΚ"
είναι σαφές flamebait, πόσο μάλλον όταν η ανάλυση του "τι πάει στραβά"
αναφερόταν αποκλειστικά και μόνο σε ένα ανθυποασήμαντο bug μιας
αρχαίας έκδοσης του grub (προσωπική μου άποψη αυτό, το αναλύσαμε
πιστεύω αρκετά ήδη, ας συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε ως προς τη
σημαντικότητα. Μάλιστα όπως είπες, το πρόβλημα δεν υφίσταται καν
ουσιαστικά, μια και βρήκες νομίζω patch που έλυνε το τεχνικό μέρος
του προβλήματος).

Όπως ήταν φυσικό λοιπόν πολύς κόσμος "τσίμπησε" (δεδομένου και του κατά
τα άλλα χαμηλού traffic της λίστας) και φυσικά βάζω και τον εαυτό μου μέσα.

Καθένας απάντησε με το στυλ του (καλό ή κακό αυτό το κρίνει ο καθένας,
ευτυχώς υπάρχουν και τα mail filters).

Και τώρα συνεχίζουμε πάλι στο στυλ του flaimbait / μη-technical-topic με νέο
topic αυτή τη φορά για "κρετίνους" και με προσωπικές αναφορές (εκατέρωθεν).

Ας προσπαθήσουμε απλά να συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε και να το λήξουμε
το θέμα εδώ. Υποτίθεται ότι αυτή είναι μία λίστα για τεχνικά θέματα.

Χαιρετισμούς,
Παντελής

Υ.Γ., δεν προσπαθώ να το παίξω διαιτητής, δεν ξέρω κανένα σας προσωπικά
ούτε πιστεύω με ξέρετε οπότε ας ισχύσει το "τεκμήριο της αθωότητας" μεταξύ
μας. Εξάλλου όποιου τα post δε μας αρέσουν έχουμε όλοι μας την επιλογή να
του απαντήσουμε μία φορά και μετά να τον "καταχωρίσουμε" στο killfile μας.