Bugs που υπενθυμίζουν ότι κάτι γίνεται λάθος

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Wed May 2 21:12:50 EEST 2012

On 2/5/2012 11:23 πμ, Stathis Kamperis wrote:
> Καλημέρα στη λίστα,
>
> αγαπητέ Γιώργο,
> οι προβληματισμοί σου δεν είναι καθόλου παράλογοι, όσο κι αν
> προσπαθούν οι "απολογητές" του ΕΛ/ΛΑΚ να σε πείσουν για το αντίθετο.
> Βλέπεις έφτασαν μέχρι και στο σημείο να ανασύρουν εταιρεία-κολοσσό
> κλειστού λογισμικού ως πρότυπο για το πως αναμένεται να λειτουργούν τα
> πράγματα.
>
> Αν δε κάθε φορά που κάτι δεν έπαιζε καλά έπρεπε να το κάνουμε maintain
> οι ίδιοι "αφού είναι ανοικτό λογισμικό" (ΤΜ), λίγος χρόνος θα έμενε
> για ουσιαστική ενασχόληση με τον η/υ. Ναι οκ, για 1-2 προγράμματα
> [...]

Έχεις δίκιο. Η αμυντική διαχειριστική τακτική είναι πραγματικά ο μόνος
τρόπος να προχωρήσει κανείς με το λογισμικό. Οτιδήποτε διαφορετικό
οδηγεί μακροπρόθεσμα με τον έναν ή τον άλλον τρόπο είτε σε αποτυχία είτε
σε ανελέητη κατασπατάληση πολύτιμου χρόνου. Ευτυχώς το έχω
συνειδητοποιήσει και παίρνω πλέον τα μέτρα μου (στα πλαίσια του δυνατού).

Όσο για το grub δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσω να γράφω. Υπάρχει διάσταση
απόψεων εδώ μέσα. Είτε κάποιος αξιολογεί το user-base κάποιου λογισμικού
κι επομένως μπορεί να αντιληφθεί την πραγματικότητα και τις ανάγκες που
απορρέουν είτε συνεχίζει να δικαιολογεί τα αδικαιολόγητα. Δεν υπάρχει
κάτι άλλο.