Bugs που υπενθυμίζουν ότι κάτι γίνεται λάθος

John Tsiombikas nuclear at member.fsf.org
Wed May 2 04:30:16 EEST 2012

On Wed, May 02, 2012 at 03:47:24AM +0300, George Notaras wrote:

> Δηλαδή το grub1 και το pvgrub του xen (ίδιο code-base) κατασκευάστηκαν
> για να δίνουν ψευδή στοιχεία για το filesystem; Γιατί αυτό ακριβώς έκανε
> το pvgrub:

Eisai kretinos i ton paristaneis?
Ayto pou leei o keramidas einai oti den kataskevastike gia na
anagnorizei ext4 filesystems, mias kai den ypirxe to ext4 otan ftiaxtike
to grub.

> 1) το fs ήταν ext4 και το αναγνώρισε ως ext2 (ακριβώς όπως έκανε και με
> το υποστηριζόμενο ext3)

To ext3 einai ext2 + optional journal. Ara sosta to anagnorize kai to
xrisimopoiouse. Den pistevo na exeis tin aksiosi na kanei implement
journalling o boot loader.

> ΥΓ: Πραγματικά δεν θέλω να συμμετέχω άλλο σ' αυτό το thread και προτιμώ
> χίλιες φορές να ασχοληθώ με κάποιο bug. ;)

So you keep saying...

--
John Tsiombikas
http://nuclear.mutantstargoat.com/