Bugs που υπενθυμίζουν ότι κάτι γίνεται λάθος

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Wed May 2 00:57:56 EEST 2012

On 1/5/2012 12:09 μμ, Potamianos Gregory wrote:

> Τι ακριβώς δεν καταλαβαίνεις από την απόφαση του dev; Δηλαδή επειδή ο
> Internet explorer 6 είναι εγκατεστημένος σε εκατοντάδες χιλιάδες
> υπολογιστές δημοσίων υπαλλήλων στο ελληνικό δημόσιο και εικάζω και σε
> μερικά εκατομμύρια ακόμα ανά τον κόσμο, η Microsoft θα έπρεπε να
> συνεχίσει την υποστήριξή του παρότι είναι μια σαβούρα και μισή;;;
> Επειδή αυτό ακριβώς υποστηρίζεις από την αρχή του thread.

Δεν ξέρω αν εγώ δεν τα γράφω καλά, αλλά από την αρχη του thread
αναφέρομαι στο οικοσύστημα του floss, το οποίο περιλαμβάνει developers,
χρήστες, εταιρίες, ιδρύματα και οτιδήποτε άλλο έχει άμεση ή έμμεση σχέση
με το floss. Δεν μου φταίει ο dev του grub. Δεν ήξερα καν ότι ο dev έχει
παρατήσει το grub1 όταν έγραφα το πρώτο μήνυμα και ούτε με ενδιαφέρει αν
θα υποστηριχθεί ή όχι το format ext4 dammit! Αυτή η παράμετρος μπήκε από
άλλους στην κουβέντα. Επίσης δεν έγραψα πουθενά ότι όλα γίνονται λάθος
στο ελλακ ούτε προσπάθησα να το συγκρίνω με άλλα μοντέλα.

Αυτό που με ενόχλησε στο grub στην συγκεκριμένη περίπτωση ήταν το εξής:
Ενώ ΔΕΝ υποστήριζε ext4 filesystem, εντούτοις έβγαζε μήνυμα ότι
αναγνώρισε το ext4 partition ως ext2, και στη συνέχεια αδυνατούσε να
βρει οποιοδήποτε αρχείο.

Είχε δηλαδή μια τελείως ηλίθια συμπεριφορά για software με τόσο
εκτεταμένη user-base.