Re: Bugs που υπενθυμίζουν ότι κάτι γίνεται λάθος

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Tue May 1 08:17:41 EEST 2012

2012/5/1 George Notaras <gnot at g-loaded.eu>:
> Τότε μάλλον δεν έχεις αναγνωρίσει το κυρίως πρόβλημα. Όταν αναγνωρίζεις
> το κυρίως πρόβλημα, τότε σχεδόν ξέρεις και τη λύση.

Αυτός ο ισχυρισμός μου μοιάζει πιο έωλος και από το "έωλος Κεντέρης"
που είπε η Λιάνα Κανέλλη :P

Τρανό παράδειγμα η Ελλαδίτσα μας. Όλοι ξέρουν και "αναγνωρίζουν το πρόβλημα"
για σχεδόν όλα τα προβλήματα τόσα χρόνια (ειδικά προεκλογικά :P), έχεις δει εσύ
μέχρι στιγμής καμμιά λύση :P

> Για το θέμα μας, το κύριο πρόβλημα είναι ότι το μέλλον και η ανάπτυξη
> ενός λογισμικού που χρησιμοποιείται σε εκατομμύρια συστήματα βασίζεται
> στην υποκειμενική εκτίμηση ενός ανθρώπου ή μιας ομάδας ανθρώπων, οι
> οποίοι πιθανότατα δεν έχουν τα απαραίτητα κίνητρα ώστε να εξυπηρετήσουν
> τις ανάγκες του συνόλου.

Τα πάντα στη ζωή βασίζονται σε υποκειμενικές εκτιμήσεις κάποιου ή κάποιων
ανθρώπων. Η διαφορά στο ΕΛΛΑΚ είναι ότι οποιοσδήποτε από τα "εκατομμύρια"
των χρηστών ενός πακέτου λογισμικού θα μπορούσε να είναι αυτός ο άνθρωπος.

> Η λύση που σχεδόν προκύπτει από αυτό το
> πρόβλημα είναι ότι οι χρήστες θα έπρεπε να φτιάξουν έναν οργανισμό τον
> οποίο θα χρηματοδοτούν και ο οποίος θα εξυπηρετεί τις ανάγκες τους σε
> παρόμοιες περιπτώσεις προσλαμβάνοντας developers που θα αναλάμβαναν να
> συντηρούν και να αναπτύσσουν forks των έργων αυτών πάντα με γνώμονα την
> εξυπηρέτησή των αναγκών του συνόλου. Το ότι δεν έχει γίνει οφείλεται
> καθαρά στη νοοτροπία των χρηστών.

Άρα το πραγματικό πρόβλημα είναι η νοοτροπία των χρηστών που προτιμούν
την αμπελοφιλοσοφία από την όποια δράση.

> Στο λέω με βεβαιότητα ότι δεν το θέλεις.

Στο λέω με βεβαιότητα ότι δεν τον νοιάζει μια και μάλλον δε χρησιμοποιεί τον
grub 0.9x :P

Χαιρετισμούς,
Παντελής

Υ.Γ., όλοι μας έχουμε ένα "irrelevant pet πρόβλημα", βλ. π.χ., τον εαυτό μου και
την υποστήριξη για USB ADSL modems στο NetworkManager, ή το Ρικούδη και
το Mosaic. Αλλά δε βλέπω κανέναν άλλον να λέει ότι εξαιτίας αυτών των
προβλημάτων "κάτι πάει στραβά με το ΕΛΛΑΚ".