Bugs που υπενθυμίζουν ότι κάτι γίνεται λάθος

V13 v13 at v13.gr
Tue May 1 03:43:14 EEST 2012

On Tuesday 01 May 2012, George Notaras wrote:

> Γιατί είναι ανούσιο.

Opos kai ayto to thread.

> Το grub, με δεδομένο το τεράστιο user-base, δεν χρειάζεται κάποιον που
> θα το προχωρήσει παρακάτω όπως του καπνίσει, αλλά χρειάζεται κάποιον που
> θα σεβαστεί τις χιλιάδες των χρηστών και θα κάνει ό,τι είναι δυνατόν
> ώστε να λειτουργεί απρόσκοπτα με τα υπόλοιπα components του συστήματος
> και να ακολουθεί ως ένα βαθμό τις εξελίξεις για υποστήριξη νέων

Diladi esy den skopeveis/theleis na ta tiriseis ayta alla zitas apo toys
alloys na to kanoyn? An apo thn allh skopeveis na ta tiriseis tote den se
empodizoyn sto na to analabeis.

> χαρακτηριστικών. Όλα αυτά, όχι επειδή τα λέω εγώ, αλλά επειδή αυτό
> πρέπει να συμβαίνει σε ένα software που είναι εγκατεστημένο σε
> εκατομμύρια συστήματα.

Poios einai aytos poy leei oti "ayto prepei na symbainei"? Kati moy leei oti
eisai esy.

> Για το ποιος θα μπορούσε να είναι αυτός ο κάποιος που θα τα έκανε όλα
> αυτά σηκώνει πολλή συζήτηση. Όμως, αν αναγνωριστεί το "πρόβλημα", τότε η
> λύση είναι πολύ κοντά.

H alitheia einai pos isxyei akribos to antitheto. Ego p.x. exo anagnorisei toy
problima poy leei oti anthropoi pethenoyn ana thn yfilio kai oti ayto prepei
na alaksei, alla h lysi den einai konta.

An pali mporeis na apodeikseis kapos ayto poy les tha xaro poly na do thn
apodeiksi.

> Επειδή δεν νομίζω να θέλει κανείς να ξαναξεκινήσει η ίδια συζήτηση, να
> πω ότι σέβομαι όλες τις απόψεις.

Apopsi moy einai oti prepei na analabeis na syntireis to grub1.