Bugs που υπενθυμίζουν ότι κάτι γίνεται λάθος

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Tue May 1 02:52:18 EEST 2012

On 1/5/2012 1:40 πμ, V13 wrote:

> Giati den analambaneis na to syntireis esy ?

Γιατί είναι ανούσιο.

Το grub, με δεδομένο το τεράστιο user-base, δεν χρειάζεται κάποιον που
θα το προχωρήσει παρακάτω όπως του καπνίσει, αλλά χρειάζεται κάποιον που
θα σεβαστεί τις χιλιάδες των χρηστών και θα κάνει ό,τι είναι δυνατόν
ώστε να λειτουργεί απρόσκοπτα με τα υπόλοιπα components του συστήματος
και να ακολουθεί ως ένα βαθμό τις εξελίξεις για υποστήριξη νέων
χαρακτηριστικών. Όλα αυτά, όχι επειδή τα λέω εγώ, αλλά επειδή αυτό
πρέπει να συμβαίνει σε ένα software που είναι εγκατεστημένο σε
εκατομμύρια συστήματα.

Για το ποιος θα μπορούσε να είναι αυτός ο κάποιος που θα τα έκανε όλα
αυτά σηκώνει πολλή συζήτηση. Όμως, αν αναγνωριστεί το "πρόβλημα", τότε η
λύση είναι πολύ κοντά.

Επειδή δεν νομίζω να θέλει κανείς να ξαναξεκινήσει η ίδια συζήτηση, να
πω ότι σέβομαι όλες τις απόψεις.