Re: Αλλαγή committer name σε hg repositories

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Wed Mar 28 09:37:20 EEST 2012

2012/3/28 Christos Ricudis <ricudis at paiko.net>:
> Γενικα να εχεις υποψην σου οτι στα μοντερνα versioning systems με opaque
> manifests και τετοιες ανωμαλιες, ειναι εκ σχεδιασμου επιτηδες δυσκολο να
> "αλλαξεις το παρελθον" - οποτε πρεπει να προσεχεις παρα πολυ τι κανεις. Αυτο
> γινεται και για λογους ασφαλειας, και για λογους υπευθυνοτητας - οταν σε
> περνανε απο code audits μπορει να θελουν να δουν την πορεια αναπτυξης ενος
> εργου, και ειναι καλο να ξερουν οτι δεν ειναι εντελως trivial να την
> μαγειρεψεις εκ των υστερων.

Αυτό που είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατο/μη πρακτικό είναι το να μαγειρέψεις
το παρελθόν διατηρώντας παράλληλα το ίδιο hash για το τελευταίο version.
Αν δεν υπάρχει τέτοια απαίτηση μου φαίνεται ότι στο git τουλάχιστον (φαντάζομαι
και στο mercurial απλά δεν έχω τη σχετική εμπειρία) είναι πιο εύκολο να αλλάξεις
το παρελθόν από ότι είναι π.χ., στο cvs/svn, έτσι δεν είναι?