OT: Modem

Christos Ricudis ricudis at paiko.net
Mon Mar 26 14:33:11 EEST 2012

On 03/26/2012 01:37 PM, Antonis Christofides wrote:
> Έχω ένα πρόβλημα με ένα μόντεμ. Μέχρι σήμερα νόμιζα ότι το μόντεμ που
> απαντάει κάνει έναν οξύ ήχο που περίπου κάθε μισό δευτερόλεπτο κάνει ένα
> τσακ. Το μόντεμ που καλεί ακούει αυτό τον ήχο και αρχίζει να κάνει τα
> δικά του.

Απο τον ηχο του carrier, για V.34 μου ακουγεται.

> Όμως χρειάζεται να επικοινωνήσω με κάτι μόντεμ τα οποία όταν καλώ δεν
> κάνουν αυτό το γνωστό ήχο, αλλά αντ' αυτού δεν κάνουν τίποτε, ή κάνουν
> ένα άσχετο μπιπ-μπιπ. Το δικό μου μόντεμ (ένα παλιό εξωτερικό Trust 56K)

Αυτο που κανει μπιπ μπιπ πρεπει να ειναι V.92. Μπορει και να κανω λαθος.
Εχω πολυ καιρο να κελαηδησω σε modem. Δοκιμασε να το παρεις τηλεφωνο και
να του σφυριξεις, αν εχεις αρκετα σταθερο σφυριγμα κατα πασα πιθανοτητα
θα συνδεθεις καπου στα 300 με 1200 baud.