βιογραφικΞΏ Ξ³ΞΉΞ± Ρνα project Ξ³ΞΉΞ± δημοΟ?ΞΉΞΏ

nk eos at eos.gr
Fri Mar 23 16:04:38 EET 2012

rouvas at mm.di.uoa.gr wrote:
> Συγνώμη, αλλά δεν βλέπω ουσιώδη διαφορά στις απόψεις σας...με τις οποίες,
> άλλωστε, εν πολλοίς συμφωνώ.

συγχωρεμενος, αλλα δεν υπαινιχθηκα οτι διαφωνω με το Χρήστο, ο Χρηστος
περιεγραψε τη μια πλευρα (του θυματος) κι εγω προαπαθησα να περιγραψω
και την αλλη (του θύτη;), ηταν εκφραστικο μου λαθος βεβαια που ξεκινησα
με τη φραση "στην πραγματικότητα" αντι "απο την αλλη πλευρα.."

> Απλώς στην εκδοχή του Χρήστου, θα τρως και κανά κομμάτι πίτσα, ενώ στην
> εκδοχή του nk, μπορεί και να δουλεύεις "εθελοντικά" (και να μένεις και
> νηστικός).
>
> Θα πάρω του Χρήστου... με το delivery γνωρίζεις και κόσμο.

ναι, καλα κανεις, αλλα ο Βαγέλης Λοβέρδου Διαμαντοπουλος-Σαμαράς κλεινει
σαφώς προς την εκδοχή του νηστικού εθελοντισμού, οπότε οτι κι αν παρεις
εσύ...