Re: γιατί μερικές φορές το ping αγνοεί την παράμετρο -i

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Mar 21 12:15:25 EET 2012

2012/3/20 George K. <kargig.lists at gmail.com>:
> [...]>
> η ping ζητάει σε κάθε iteration/request το PTR της destination
> διεύθυνσης. Με το -n κόβεται αυτό. Ένα tcpdump την ώρα του ping θα σε
> πείσει :)

Όντος ο host που έκανα ping και είχε αυτή τη συμπεριφορά ΔΕΝ είχε PTR
record αλλά αυτή η συμπεριφορά μου φαίνεται πολύ περίεργη: καταλαβαίνω
πως όταν κάνω ping το www.somewhere.com η ping πρέπει να κάνει πρώτα
forward lookup το www.somewhere.com για να μάθει την IP στην οποία θα
στείλει το πακέτο αλλά για πιο διεστραμμένο λόγο θέλει μετά να κάνει
reverse lookup το 1.2.3.4!!??? Και γιατί να μην υπάρχει σχετική
αναφορά στο man page? (αυτό είναι απλά γκρίνια γιατί διάβασα το man
page δυο φορές γραμμή γραμμή :-) Εκτός κι αν μου διαφεύγει κάτι
βασικό.