Hybrid graphics - kubuntu 11.10 - ATI

Panagiotis Padazopoulos takispadaz at gmail.com
Mon Mar 12 00:52:08 EET 2012

Καλησπέρα σας,

Θα ήθελα να μοιραστώ μαζι σας κάποιο πρόβλημα που αντιμετωπίζω με μια
πρόσφατη εγκατάσταση kubuntu 11.10, σε περίπτωση που μπορείτε να βοηθήσετε,
δεδομένου οτι γνωρίζετε καποια πράγματα παραπάνω.

Ειμαι χρήστης του συγκεκριμένου λογισμικού τα τελευταία χρόνια, επομένως
κάποια βασικά πράγματα τα γνωρίζω.

Πρόσφατα, εγκατέστησα στο νέο μου λάπτοπ hp dv7 6000 series το συγκεκριμένο
λειτουργικό. Ενώ εκ πρώτης ματιάς ολα έδειχναν μια χαρά, διαπίστωσα οτι το
λάπτοπ ζεσταινοταν αρκετά και το ανεμιστηρακι λειτουργούσε συνεχώς και με
μεγάλη ένταση, με αποτέλεσμα να κάνει και πολύ φασαρία.

Από ενα ψάξιμο που έκανα, κατέληξα στο συμπέρασμα οτι το πρόβλημα οφείλεται
στο γεγονός οτι το λάπτοπ κανει στην ουσία χρήση 2 καρτών γραφικών, την
Radeon hd 6770m και μια μικρή Intel gpu ενσωματωμένη στη CPU, κάτι το οποίο
το λειτουργικό δεν μπορεί να χειριστεί.

Δοκιμάζοντας κάποιες προτάσεις- λύσεις που βρήκα στο διαδίκτυο για
χειροκίνητη απενεργοποίηση ενός εκ των 2, απενεργοποιησα την Radeon (για να
ησυχάσει λιγο το κεφάλι μου από το θόρυβο) αλλά με την αλλη κάρτα
παρουσιάστηκαν σημαντικά προβλήματα απεικόνισης, όπως να αναβοσβήνει ο
κερσορας, να μην,λειτουργούν τα εφφε του kwin κτλ.

Καταλήγοντας λοιπόν, θα ήθελα να ρωτήσω αν έχεις κανείς καποια λύση για τα
παραπάνω προβλήματα ώστε να μπορέσω να χρησιμοποιήσω το λειτουργικό στο νέο
λάπτοπ.

Να επισημάνω οτι στα windows 7 ειναι εντελώς αθόρυβο.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Sent from my Sony Ericsson Xperia arc