Όταν πέφτει ο primary DNS...

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Thu Mar 1 17:09:17 EET 2012

... τότε πώς γίνεται το failover στο secondary? Διαβάζω πως οι διάφοροι
recursive nameservers, όπως π.χ. οι adsl routers, θα διαπιστώσουν ότι
δεν απαντά ο primary, θα καταγράψουν την πληροφορία, και επομένως, μετά
το πρώτο request που θα καθυστερήσει λίγα δευτερόλεπτα, θα ρωτάνε
κατευθείαν το secondary και θα απαντάνε αμέσως. Αυτό βέβαια δημιουργεί
περισσότερα ερωτήματα απ' όσα απαντάει. Εν πάση περιπτώσει, για να μην
έχουν καθυστέρηση οι χρήστες μου όσο είναι πεσμένος ο primary, υπάρχει
κάτι που να μπορώ να κάνω;

(Καταλαβαίνω ότι μία λύση είναι να έχω failover ip, δηλαδή είτε να
αναλάβει την ip address αυτόματα ένα άλλο μηχάνημα στο ίδιο data center
είτε να έχω anycast. Σ' αυτή την περίπτωση βέβαια δεν θα λέγαμε ότι
"πέφτει ο primary", αφού λόγω αυτής της τεχνικής εξακολουθεί να υπάρχει.
Το ερώτημα είναι τι γίνεται αν πάψει να απαντάει η ip του primary.)