LTSP με custom installation

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Mon Jun 25 13:01:24 EEST 2012

Στις 23/06/2012 11:39 πμ, ο/η Fanis Dokianakis έγραψε:
> [...]
>>
> Αν θέλεις να έχεις persistent home directories (κάθε terminal άλλος χρήστης)
> τότε ναι με τόσους πολλούς clients τα πράγματα στον firefox θα ήταν λίγο
> sluggish. Όσο αφορά το I/O στο root filesystem, οι μόνες απαιτήσεις είναι κατα
> το boot και έπειτα (αν τα termnals έχουν αρκετή μνήμη, ώστε να μη κάνουν
> paging στη swap) είναι μερικά bytes/sec.
> Μπορείς να κοτσάρεις το home στο fstab σα tmpfs (με ένα limit) και στο init
> ένα script που να κάνει untar ένα home dir που έχει configured το browser σου.
> Με αυτό το τρόπο μπορείς να σηκώσεις πολλές 100άδες thin clients.

Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά, αλλά αυτή τη στιγμή ψάχνουμε για εγκατάσταση σε
δίσκο. Αν όμως αυτό δεν καρποφορήσει, το βλέπουμε πάλι...

> Γενικά ναι, αλλά τα περισσότερα livecd (ubuntu πχ) ενώ μπορούν να γίνουν boot
> από pxelinux/gpxe, δεν αντιγράφονται πλήρως στη μνήμη, μόνο το initrd και μετά
> διαβάζουν τα υπόλοιπα πάνω από το δίκτυο (nfs/http/tftp). Υπάρχουν όμως livecd
> διανομών που αναφέρουν ότι μετά το boot δε χρειάζονται καθόλου το cd, όπως το
> tinycore linux που είναι στη πραγματικότητα ένα initrd image. Υπάρχει τρόπος
> να μετατρέψεις το livecd σε initrd όπως κάνει το fedora/redhat/centos
> https://projects.centos.org/trac/livecd/wiki/PxeBoot.

Κάτι τέτοιο θα δοκιμάσω τελικά...
Έριξα μια ματιά στο suse studio. Θα φτιάξω ένα preload iso όπως το λέει (live
με επιλογή για εξκατάσταση σε δίσκο απ' ότι κατάλαβα) και θα δοκιμάσω να το
μπουτάρω μέσω pxe. Ίδωμεν...

Και πάλι ευχαριστώ για τις πληροφορίες
Σ.