android + bluetooth keyboard - CTRL key = ssh :(

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Jul 31 11:49:02 EEST 2012

Το κινητό μου πλέον συνδέεται κατευθείαν με τυπικά PC bluetooth
keyboards [1]. Με μεγάλη μου χαρά λοιπόν ξανα δοκίμασα ssh προς linux
server με το connectbot. Δυστηχώς ανακάλυψα ότι δεν λειτουργούν τα
ctrl keys (π.χ. ctrl-l δεν κάνει clear screen, το ctrl-R δεν κάνει
history search κτλ κτλ)

Έχει καταφέρει κανείς να έχει _physical_ keyboard σε android στο οποίο
να παίζουν τα ctrl shortcuts? Αν ναι με τι ssh client?