Fonts

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Wed Jul 25 15:43:03 EEST 2012

2012/7/24 Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr>:
> Όταν μια ελληνική ιστοσελίδα ζητάει sans, τότε ο iceweasel μου τη
> δείχνει γενικά εντάξει αλλά τα π είναι όλα πλάγια. Όταν ζητάει serif,
> τότε είναι γενικά εντάξει, αλλά τα μ είναι όλα πλάγια.
>
> Ποια φοντς πρέπει να εγκαταστήσω και πώς θα πω στο σύστημά μου σε ποιο
> φοντ αντιστοιχεί το σερίφ και σε ποιο το σανς; Τρέχω gnome σε debian
> squeeze.

Αυτό που σου απάντησε ο Γιώργος είναι πολύ σωστό.

Το συμπληρώνω με λίγο πιο non-free τρόπο (αν και θα προσπαθήσω να το
"σώσω" κάπως στο τέλος).

Γενικά στον Web "κόσμο", η αντιστοίχιση είναι:

serif -> Times New Roman
sans-serif -> Arial

θα μπορούσες να βάλεις τις γραμματοσειρές της "μαμάς":

apt-get install ttf-mscorefonts-installer

http://packages.debian.org/squeeze/ttf-mscorefonts-installer

Αν σε νοιάζει να μην βγείς σε non-free νερά, όπως προτείνει και το
παραπάνω πακέτο, δες και αυτό:

http://packages.debian.org/squeeze/ttf-liberation