Fonts

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Wed Jul 25 11:25:53 EEST 2012

On 2012-07-25 03:49, John Tsiombikas wrote:

> Ayto to kanei, giati dialegei font pou den exei olous tous ellinikous
> xaraktires. Pigene sta properties tou firefox sto content, kato apo to
> Fonts & Colors exei ena "advanced" pou sou epitrepei na oriseis esy poio
> font akrivos thes na xrisimopoiei gia "sans", gia "serif", klp.

Αυτή τη στιγμή για "sans serif" είναι ρυθμισμένο να χρησιμοποιεί το
"sans-serif", και για "serif" είναι ρυθμισμένο να χρησιμοποιεί το
"serif". Μπορώ βέβαια να τα αλλάξω, αλλά έχω την εντύπωση
(πληκτρολογώντας "fc-list" και "xlsfonts") ότι δεν υπάρχουν στο σύστημά
μου εγκατεστημένα fonts που να λέγονται "serif" και "sans-serif", αλλά
ότι και αυτά είναι aliases. Οπότε σκέφτομαι ότι ίσως είναι καλύτερα αυτή
τη ρύθμιση να την κάνω σε επίπεδο gnome ή λειτουργικού συστήματος αντί
σε επίπεδο browser.