Pacemaker/corosync/heartbeat/openais

Pavlos Parissis pavlos.parissis at gmail.com
Tue Jul 24 15:56:57 EEST 2012

2012/7/24 Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr>:

> Ναι, το υποστηρίζει ο χόστερ.

> Αυτό όμως δεν το υποστηρίζει. Δεν υπάρχει τρόπος να του πω "σταμάτα να
> στέλνεις αυτή την IP εδώ", γιατί δεν έχει νόημα. Πρέπει να του πω πού να
> τη στέλνει (που υποθέτω το κάνει το "start" του άλλου κόμβου). Μπορεί η
> "stop" απλώς να μην κάνει τίποτε και να επιστρέφει ΟΚ.

Μπορεί για εσένα και εμένα να μην έχει νόημα, αλλά για το pacemaker
έχει και παρά έχει.
Διότι όταν πάει να κάνει μεταφορά της υπηρεσίας στον άλλο εξυπηρετητή,
θα εκτελέσει το stop function και ανάλογα το return status του stop
θα πράξει.

> Ένα τέτοιο script, όπως το περιέγραψες, δεν είναι τυπικό script. Δεν
> ξεκινάει κάποιο service.

από την σκοπιά του pacemaker είναι ένα service που θα πρέπει να
ξεκινάει πριν ή μετά το nfs service.