Απορίες slapd

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Sat Jul 14 21:01:46 EEST 2012

> τιν'τούτο, Ubuntu?

Σε παρακαλώ! Σε έβρισα εγώ;

Είναι Ντέμπιαν σκουήζ. Μέ σλάπντ 2.4.23.

> απ'ότι καταλαβαίνω θέλεις SASL EXTERNAL authentication. Δεν ξέρω αν το luma
> το υποστηρίζει.
>
> με ldapsearch δουλεύει;
>
> # ldapsearch -Y EXTERNAL -H ldapi:/// -b cn=config

Εγκατέστησα το sasl2-bin πριν από καμιά βδομαδούλα για άσχετο λόγο. Το
παραπάνω ldapsearch δουλεύει όταν το τρέχω ως root, αλλά όχι όταν το
τρέχω ως απλό χρήστη.

Ερώτηση 1: Πώς λειτουργεί αυτό; Το luma ή ο όποιος client δεν θα
συνδεθεί στο port 389 όπου και θα ζητήσει πρόσβαση;

Ερώτηση 2: Έστω πως το luma δεν το υποστηρίζει. Υπάρχει κάποιος άλλος
γραφικός client που να το υποστηρίζει;