ssh tunneling question

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Jul 10 17:26:21 EEST 2012

Χρήστο, ίσως το teamviewer να παίζει καλά και σε Linux [1] αλλά
ειλικρινά έχω βαρεθεί τις εταιρείες που μου προσφέρουν δωρεάν κάτι
αλλά με περιμένουν στη γωνία για να με χρεώσουν ή να με εκμεταλλευτούν
με κάποιο τρόπο (π.χ. του χρόνου η teamviewer gmbh μπορεί να αλλάξει
πλήρως την πολιτική και τις τιμές της). Έτσι _εφόσον_ η δουλειά μου
γίνεται open source εργαλεία, προτιμώ να την κάνω με αυτά ακόμα και αν
χρειάζεται λίγος κόπος παραπάνω. Αν βέβαια η δουλειά μου δε γίνεται θα
παίξω και με κάτι ιδιωτικό. Αυτά σαν γενική κατεύθυνση γιατί η
τεμπελιά και η βιασύνη συχνά με οδηγούν σε εξαιρέσεις :)
ν.
[1]
2 στις 3 φορές που προσπάθησα να το τρέξω με server το δικό μου PC δεν
έπαιξε σωστά (ο απέναντι έβλεπε μαύρη οθόνη). Ως client έχω παίξει
μερικές φορές χωρίς κανένα πρόβλημα και μοιάζει και γρηγορότερο από το
RDP (προσοχή RDP από linux προς windows με xfreerdp. Το διευκρινίζω
γιατί το RDP από windows σε windows είναι πάντα σαφώς γρηγορότερο ενώ
το RDP από linux προς win με rdesktop είναι IMHO το πιο αργό).