Re: Πρόβλημα με εγκατάσταση linux σε laptop με 2 σκληρούς σε RAID

Konstantinos Aravanis kos.arav at gmail.com
Sun Jul 1 22:50:14 EEST 2012

Thanks Χρήστο για την άμεση απάντηση σου.

Με το boot order έχω παίξει όσο δε πάει, εξάλλου δεν έχει κάτι περίπλοκο
 να επιλέξεις απλά θα πρέπει αν bootάρει από το σκληρό πριν βρει κάτι που
να μπορεί να bootάρει νωρίτερα. Αυτό γίνεται. Επίσης όπως ανέφερα έχω
παίξει και με τα διάφορα Mode στον SATA. Αν και από αυτά που έχω διαβάσει
αν το αφήσω σε RAID και δε έχων RAID τότε λειτουργεί σε AHCI.

Αυτό που βλέπω ότι είναι enabled και δε ξέρω τι ακριβώς κάνει και αν
μπλοκάρει κάτι είναι το UEFI Boot. Θα δοκιμάσω αν είναι αργότερα« να το
κάνω disable και να κάνω πάλι format :(. Με απλό disable και επανεκκίνηση
δε λειτούργησε.

Κώστας

Konstantinos Aravanis // sbosx
My site & blog: http://AravanisKostas.com