Πρόβλημα με εγκατάσταση linux σε laptop με 2 σκληρούς σε RAID

Konstantinos Aravanis kos.arav at gmail.com
Sun Jul 1 22:01:29 EEST 2012

Καλησπέρα στη λίστα,

Εδώ και μία εβδομάδα έχω αγοράσει ένα καινούργιο Lenovo U410.

Το ΣΚ κατάφερα να ξεκλέψω χρόνο και να χαιρετήσω τα εγκατεστημένα Windows 7
από πάνω του αλλά δυστυχώς δε κατάφερα να βάλω κάτι άλλο.

Βασικά το laptop έχει ένα HDD 750G που είχε μέσα τα Windows και έναν SSD
32G που από ότι είχα καταλάβει τον είχε για να ξεκινάει και να κλείνει σε
sleep mode γρήγορα.

Προσπαθώντας να βάλω arch δε μπορούσα να κάνω partitioning στο δίσκο και να
βάλω και άλλα fs. Με τα πολλά και μέσω ενός debian netinst είδα ότι είχε
ένα είδος RAID 0 αν δε κάνω λάθος. Εκείνη την ώρα μέσα στο χαμό το έσβησα
στα γρήγορα και εγκατέστησα τα Arch. Παρότι το installation έγινε καλά και
με Arch και με Debian και Ubuntu αργότερα όταν πάω να bootάρω δεν πάει ποτέ
στον Grub και προσπαθεί να bootάρει με την τελευταία επιλογή που είναι μέσω
δικτύου.

Από τα bios δοκίμασα να αλλάξω τα mode του SATA σε RAID, AHCI και
COMPATIBLE (IDE) και να ξανακάνω installations με τα διάφορα λειτουργικά
αλλά τζίφος πάλι.

Το / το βάζω στον SSD
και swap, /var, /tmp, /home σε HDD
Τον GRUB έχω δοκιμάσει να τον βάλω και στον SSD και στον HDD αλλά τίποτα.

Γενικά ξέρει κανένας τι μπορεί να φταίει? Επίσης τώρα σπάω το κεφάλι μου να
σκεφτώ το καταραμένο το RAID γιατί το είχαν κάνει αλλά δε μπορώ να καταλάβω
(το έσβησα χωρίς να δω τι έχουν κάνει)

ps: Να πω ότι δοκίμασα να εγκαταστήσω Ubuntu και στον ένα από τους δύο
σκληρούς μόνο αλλά πάλι τίποτα.

Thanks in advance,
Κώστας

--