poluuuuuuu argo upstream sto lan

basilis tsapas tsapi at tsapas.gr
Sun Jan 29 01:50:18 EET 2012

On 23/01/2012 12:46 πμ, basilis tsapas wrote:

> Σκέφτηκα μήπως είναι θέμα driver. Έβαλα τον φρεσκότερο kernel από το
> backports (2.6.39-2) όπου το module sky2 (το ρημάδι για τις
> συγκεκριμένες κάρτες ethernet) είναι στην έκδοση 1.28. Πάλι τα ίδια.
> Σκέφτηκα μήπως υπάρχει κάποια καινουργότερη έκδοση που λύνει προβλήματα,
> οπότε έβαλα ένα live cd aptosid (kernel 3.1-6, sky2 version 1.29) -
> πάπαλα..
>
> Έψαξα στον γούγλη - δεν έβγαλα άκρη..
>
> Έχετε κάποια ιδέα ή να βάψω το board μπλε και να το φουντάρω στο θερμαϊκό?

Λοιπόόόόν.. Τις τελευταίες μέρες δεν μπόρεσα να ασχοληθώ με το θέμα λόγω
δουλειάς..

Σήμερα το απόγευμα κάθησα να το ψάξω περισσότερο.. Compilάρισα τον
driver που δίνει η marvel για την κάρτα (sk98lin) και δοκίμασα με δαύτον
- πάπαλα. Δοκίμασα να κάνω την eth0 force στα 100mbit, όπου το
throughput θύμιζε 100mbit both ways. Μάλιστα, αν έβαζα την κάρτα half
duplex, το throughput ήταν αισθητά καλύτερο. Στο 1gbit όμως η κάρτα δεν
υποστηρίζει half duplex, οπότε δεν προχώρησε το πράμα παραπάνω.

Κάπου στον γούγλη διάβασα (σε ένα forum για gentoo) για προβλήματα στο
δίκτυο με sky2 που λύνονταν με noapic και nolapic. Έχασα ώρες ολόκληρες
κάνοντας διάφορους συνδυασμούς acpi=off, noapic - nolapic με διάφορα
settings στο bios - πάπαλα..

Στο τέλος είπα να δοκιμάσω κάτι που προτάθηκε εδώ (και το οποίο το είχα
θεωρήσει εντελώς απίθανο σαν εκδοχή): να τεστάρω τις άλλες τρεις κάρτες
δικτύου (σημειωτέον ότι και οι τέσσερις κάρτες έχουν το ίδιο chipset).
Όλως παραδόξως, οι άλλες τρεις δουλεύουν φυσέκι! Η eth0 έχει το πρόβλημα
που προανέφερα - οι άλλες τρεις δουλεύουν κανονικότατα!

Έχετε κάποια ιδέα, γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό? Είναι παιγμένη η μία
από τις τέσσερις κάρτες?? Το motherboard είναι το asus P5Q Premium και
έχω χιλιοτσεκάρει ότι όλες οι κάρτες δικτύου έχουν το ίδιο τσίπσετ (
http://www.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_775/P5Q_Premium/#specifications
)

???

tsapi