poluuuuuuu argo upstream sto lan

basilis tsapas tsapi at tsapas.gr
Mon Jan 23 20:48:45 EET 2012

On 01/23/2012 05:44 PM, Panagiotis Palias wrote:

> Το ίδιο κάνει και στις 4 ethernet;

Ναι.

> Έχεις καμία περισσευούμενη pci
> ethernet να δοκιμάσεις στην ίδια μητρική;

Ο σέρβερας είναι μέσα στο rack και είναι pain να τον εβγάλω να δω - αλλά
έχω την εντύπωση ότι δεν έχει κανένα pci slot..

Πέραν τούτου, ο σκοπός μου είναι να χρησιμοποιήσω τις 4 ethernet που
είναι on board (γι αυτό άλλωστε πήρα το board αυτό)..

> Παλιότερα που είχα προβλήματα με τα usb και περίεργα κολλήματα
> αποδείχτηκε ότι είχα πρόβλημα με τη διανομή.

To ζητούμενο είναι να βρω τι πρόβλημα υπάρχει και να το διορθώσω.. :-)

Καμιά ιδέα κανείς?

tsapi