poluuuuuuu argo upstream sto lan

basilis tsapas tsapi at tsapas.gr
Mon Jan 23 11:11:06 EET 2012

On 01/23/2012 10:30 AM, Christos Ricudis wrote:

> Τι εχεις αναμεσα; Απλα καλωδιο;

Αφού ξέρεις - γιατί ρωτάς? :-)

Όχι, έχω ενδιάμεσα καλώδιο - patch panel - άλλο καλώδιο και switch..

Επειδή κι εγώ σκέφτηκα ότι κάτι ενδιάμεσα μπορεί να κάνει την
κουτσουκέλα, έβγαλα το ethernet καλώδιο από την κάρτα δικτύου του server
και την κούμπωσα σε ένα laptop. Έτρεξα στο λάπτοπ το iperf και οι
ταχύτητες που είχα με τον τρίτο υπολογιστή (το pc στο δωμάτιό μου) ήταν
οι αναμενόμενες για gigabit.

Άρα θέμα καλωδίων, συνδεσμολογίας, patch panel και switch λογικά δεν
παίζει (εκτός και αν ο σατανάς μπήκε στο κορμί του)..

tsapi