poluuuuuuu argo upstream sto lan

basilis tsapas tsapi at tsapas.gr
Mon Jan 23 00:46:37 EET 2012

Καλησπέρα!

Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα και αναζητώ βοήθεια:

Για τον server του σπιτιού μου είχα αγοράσει μία motherboard της asus με
τέσσερις on board ethernet κάρτες (lspci: Marvell Technology Group Ltd.
88E8056 PCI-E Gigabit Ethernet Controller (rev 12) )

Αξιώθηκα να βάλω ένα debian stable, για να στήσω τον κομπιούτερα. Το
δίκτυο όμως στο upstream σέρνεται απελπιστικά. Με το iperf στο
downstream έχω τις αναμενόμενες ταχύτητες (~950mbit/sec) - στο upstream
όμως πιάνω με το ζόρι 0,5 mbit/sec.

Εννοείται ότι η καλωδίωση είναι ελεγμένη με tester και είναι ΟΚ. Καλού
κακού άλλαξα καλώδιο (ελεγμένο κι αυτό με tester, και το οποίο στην
πράξη με άλλους υπολογιστές δουλεύει άψογα) και τα νούμερα είναι ίδια.

Σκέφτηκα μήπως είναι θέμα driver. Έβαλα τον φρεσκότερο kernel από το
backports (2.6.39-2) όπου το module sky2 (το ρημάδι για τις
συγκεκριμένες κάρτες ethernet) είναι στην έκδοση 1.28. Πάλι τα ίδια.
Σκέφτηκα μήπως υπάρχει κάποια καινουργότερη έκδοση που λύνει προβλήματα,
οπότε έβαλα ένα live cd aptosid (kernel 3.1-6, sky2 version 1.29) - πάπαλα..

Έψαξα στον γούγλη - δεν έβγαλα άκρη..

Έχετε κάποια ιδέα ή να βάψω το board μπλε και να το φουντάρω στο θερμαϊκό?

tsapi