Aporia Ubuntu LTS

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Thu Jan 12 11:34:45 EET 2012

2012/1/12 Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr>:
> Για εξηγήστε μου τώρα, αφού ο χρήστης θέλει να επωφελείται από rapid
> release cycle, για ποιο λόγο θα έβαζε LTS; Το ότι έχω βάλει LTS δεν
> σημαίνει ακριβώς ότι δεν με ενδιαφέρει το rapid release cycle; Δηλαδή θα
> τρελαθούμε τελείως; Υπάρχει ένας λόγος που στον πατέρα μου έχω ακόμα (αν
> και σε windows) firefox 3.6 (με ένα plugin που εξαφανίζει τα tabs, γιατί
> τον μπερδεύουν), και που στην πεθερά μου βάζω LTS.

Κατανοητό το point, αλλά εξακολουθείς να ξεχνάς κάτι.

Το Linux φημίζεται ως bleeding edge technology, όσες ταμπέλες τύπου
"LTS" και να του φορέσεις, όσους μήνες πίσω να αφήσεις και μερικά
πακέτα, παραμένει ευτυχώς ακόμα το αγαπημένο μας hack 'n' slash OS (με
τα ίδια περίπου θεματάκια που είχε και τη δεκαετία του 90, του 00, κλπ
κλπ).

Και ως hack 'n' slash OS, στην πραγματικότητα δεν κάνει ακριβώς ούτε
για την πεθερά μας ούτε για τον πατέρα μας, όσο και να το τραβάμε από
τα μαλλιά. ΟΚ, επειδή θέλουμε να το παίξουμε και λίγο ιδεολόγοι,
τελικά τους το βάζουμε (ή μένουμε με την προσπάθεια) και τότε αρχίζουν
τα προβλήματα...

Εν πάσει περιπτώσει, κανένας δε σε εμποδίζει (ειδικά στο hack 'n'
slash Linux) να πάς εδώ:
http://www.mozilla.org/en-US/firefox/all-older.html να κατεβάσεις τον
αρχαίο αραχνιασμένο Mozilla που θέλεις, να τον βάλεις όμορφα κι ωραία
στο /usr/local ή στο /opt με symlinks στο /usr/bin (για παν
ενδεχόμενο), να ξηλώσεις τα πακέτα του distro και να τοποθετήσεις το
εικονίδιό του στα μενού που πρέπει, FFS! :)